måndag 15 augusti 2011

Träning

Ojoj. Sommaren har verkligen varit i sötsakernas tecken. Men nu är det andra tider. Jag ser framemot en mysig höst med härliga soliga dagar och mycket levande ljus på kvällen.
Jag har åter tagit upp mitt löpande. Det är väldigt tungt nu i början. Lyckades med 3,5 km idag, så otränad jag är. Men, jag ska springa springtime nästa år så det är bara att öva på.

För övrigt har det varit en mysig dag. Först var jag och Ella på rytmik tillsammans med Johan och Freja. Sen åt vi lunch o Ella somnade nästan direkt efter. Sov i två och enhalv timme. Så jag fick pysslat med en del här hemma. Mår bra när jag har sån energi. Sen mötte vi upp Fredrik på jobb på cykel. Sen åkte vi till pålsjö för en löprunda för mig och promenad för Fredrik och liddy och Ella. Hem, laga mat! Gott! Smakar extra bra när man sprungit.

O nu bara slappas det i soffan.

Gokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar