måndag 20 juni 2011

Stor shopping

Nu har det spenderats på Väla. Fredrik hittade en jättefin kostym till bröllopet, svart med tunna vita sträck och en superduperfin skjorta till. Blå med lite rött o lila knappar. Låter kanske inte så fint men den var fin. Han ska nu bara på slipsjagt. Men efter ex antal timmar på Väla ville Fredrik inte in i en enda affär till. Jag är ändå stolt och glad att han ville följa med.

Och vet ni??!!!

Alexander Gerndt satt och åt precis vid oss, fredrik poängterade detta. Söt pojke det där. Jag vet att Fredrik ville ha en autograf att hänga upp på väggen men totalvägrade att fråga. "Malin jag kan inte fråga, det är ju JÄTTEpinsamt, jag är ju äldre än honom". Ja, så jag fick fråga och Fredrik var röd i ansiktet, Alexander skrattatde när jag berättade att det var min söta man som ville ha en signatur men inte vågade fråga. Jaja, hursom så har vi hans finfina autograf nu, den ska ramas in!!!!

Jag handlade en hålla in magen mojäng som jag ska ha till bröllopet, det blir super! Och så handlade både jag och Annah lite smink. Ett MaxFactor läppstift, som verkligen sitter, får knappt bort det nu när jag vill få bort det, men det är ju ändå positivt.

Min söta syster jobbar ju på Apoteket och där säljer dem mineralsmink som heter Idun, det verkar superbra och lite billigare än Id. Vissa produkter är restade så nu väntar jag bara på att det kommer hem så jag kan handla det.

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar